دانلود بازی مسابقات شتاب CSR Racing v1.8.0 اندروید

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

سلام خوش اومدی به وبلاگ من امیدوارم لحظاتی خوش داشته باشید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
حامد -ع
23:37
دو شنبه 15 دی 1393

بازی جدید CSR Racing v1.8.0 - بازی جذاب و پر طرفدار مسابقات شتاب برای سیستم عامل اندروید شما منتشر شده است . در این بازی شما با اتومبیل دلخواه خود وارد مسابقه می شوید و با بالاترین سرعت و قدرت وارد مسابقه ای هیجانی می شوید . این اتومبیل ها از کمپانی مشهور بی ام و شورولت و … می باشد که بازی را جذاب تر می کند .

 

با دوستان خود مسابقه می دهید – یکی از ماشین های سرعتی موجود در گاراژ خود را انتخاب کرده و با دوستان به مسابقه بپردازید. زمان بسیار مهم است و هر صدم ثانیه می تواند برنده مسابقه را مشخص کند . شما می توانید برنده ی ماشین رویایی (Pagani Zonda) شوید .

مسابقات جهانی -  اتومبیل های منحصر به فرد و رویایی خود را باز کرده و به مسابقه بپردازید. در مکان های مختلف دنیا به بازی بپردازید و مهارت های رانندگی خود را به همه ثابت کنید .

اتومبیل های رویایی - اتومبیل های سرعتی و رویایی از اکثر کمپانی های معروف دنیا را انتخاب کرده و به بازی بپردازید. آئودی، بنتلی، BMW، شورلت، دوج، فورد، GM، مرسدس بنز، کوتاه، مک لارن، Pagani فقط تعداد محدودی از اتومبیل های موجود در بازی می باشند.

مسابقات چالش برانگیز - ماشین خود را تقویت کرده و آماده مسابقه شتاب باشید! باید در یک خط راست با حریفان خود به بازی بپردازید و در مدت زمان کمتری به خط پایان برسید .

اتومبیل خود را ازتقا دهید - توربو، موتور، ECU، لاستیک و … را ارتقا دهید تا رقیبان خود را شکست دهید! با استفاده از آیتم های مختلف می توانید موتور ماشین خود را قدرتمند ساخته و هنگام مسابقه با مدل مشابه برنده مسابقه شوید .

رنگ خودرو خود را سفارشی کنید - با استفاده از آیتم های مختلف موجود در بازی می توانید رنگ اتومبیل خود را تغییر داده و به دلخواه خود شخصی سازی نمایید .

قوانین شهر را زیر پا بگذارید - شما تنها نیستید و تماشاچی زیادمی باشد. بهترین رانندگان شهر در حال تماشای مسابقات شما می باشند و به زودی باید با آنها مسابقه دهید .

 

    

 

 

حجم : ٢٧٧.٣۴ مگابایت
پیش نیاز : اندروید ٢.٣ و بالاتر

تعداد بازدید از این مطلب: 508
موضوعات مرتبط: اندروید , ,
بازدید : 508

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









کدام رنگ را دوست دارید؟؟؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود